Ημερομηνία - Ώρα

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

''Χρυσάφι'' για τον Ντιμπάλα η Ρεάλ!

Η Ρεάλ Μαδρίτης κατέθεσε επίσημη πρόταση στον Πάουλο Ντιμπάλα μέσω ''τρίτων'' και ο ίδιος ο παίκτης ξεκαθάρισε την θέση του. Η πρόταση έγινε, ο Αργεντίνος ρωτήθηκε δημοσία για το μέλλον του, και απάντησε!
Ο Πάουλο Ντιμπάλα είναι ένας από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές της Γιουβέντους, και είναι προς το παρών ο μελλοντικός ηγέτης της καλύτερης Ιταλικής ομάδας, τα τελευταία χρόνια.

Τα δημοσιεύματα εδώ και καιρό λένε ότι ο Φλορεντίνο Πέρεθ (πρόεδρος της Ρεάλ Μαδρίτης) επιθυμεί την έλευση του Πάουλο Ντιμπάλα στην Μαδρίτη όσο τίποτα άλλο, είναι ο δικαής πόθος των ''Μαδριλένων''. Το αποτέλεσμα ήταν πριν λίγο καιρό να καταθέσει πρόταση 105 εκατομμύριων για τον Αργεντίνο άσσο, με τον Ιταλικό σύλλογο να απαντά αρνητικα, και να καταστεί σαφής, ότι ο Ντιμπάλα δεν πωλείται με κανένα κόστος.

Όπως αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα η Ρεάλ δεν θα το βάλει κάτι, και το καλοκαίρι θα επιστρέψει με νέες προσφορές στην ''Μεγάλη Κυρία'' για τον 23χρονο. 

Μετά το τέλος του αγώνα Γιουβέντους-Αταλάντα 3-2 για το Κυπέλλο Ιταλίας, ο Αργεντίνος αφού σκοράρε και μοίρασε μια ασιστ, μετά το τέλος του αγώνα ρωτήθηκε από Ιταλούς δημοσιογράφους για το μέλλον του, με τον Αργεντίνο να απαντά:

Δημοσιογράφος: ''Είναι δύσκολο να απορρίψεις την Μπαρτσελόνα η την Ρεάλ Μαδρίτης;''

Πάουλο Ντιμπάλα: ''Πλέον εγώ δεν έχω καμιά πρόταση στα χέρια μου. Πλέον δεν μου υπάρχει κάτι να απορρίψω. Είμαι χαρούμενος στην Γιουβέντους. Ο μάνατζερ μου θα φτάσει στην Ιταλία τις επόμενες ημέρες για να συζήτηση με την διοίκηση της ομάδας, για την ανανέωση συμβολαίου μου. Το μυαλό μου είναι μόνο στην Γιουβέντους, εδώ σκέφτομαι το μέλλον μου, εδώ θέλω να μείνω.''

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Blogger Templates